1 dag kvar(:

wiih, en dag kvar till julafton och nu är de verkligen riktig julstämning. Vakna vid halv 10 och gick upp och käka frulle med syrran. Sedan fixa vi oss och åkte till hallsta för o handla och jag fick problem på vägen dit...
jag: Just ja jag har inte suttit upp några julgardiner:O
Johanna titta konstigt på mig
Jag: Eller jag kanske inte har några...
Haha känns ju surt o lyckat^^. Skratta o skämta hela vägen till hallsta sedan gick vi in på bokhandeln o ja hitta en liten julklapp till baby seden handla vi julmat på coop och efter de ååkte vi till farmor o lämnade lite av de vi handlat sedan hem och nu ska jag strax börja julbaka igen. Hihi mest skoj sedan blir det att pynta och massa sånt mys.

Igår kväll förstod jag nånting som jag kanske egentligen inte vill förstå. Eller vill ja. De var underbart i alla fall o ja är glad !

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0