Adidaströja!


Jobbet var jätte segt idag eftersom det knappt fanns något att göra, det mesta var rent eftersom jag jobba så hårt igår så de hade knappast hunnit blivit speciellt smutisigt idag. Men men sega på jobbe hela dagen sedan åkte ja, syrran o poffe till stan för att byta mjukisarna vi fick och ja köpte äntligen en ny adidas tröja (svart/vit) som ja tänkt köpa jätte länge och äntligen gjorde jag de. 699 kr men de är den verkligen värd. ja älskar den! Sedan köpte ja även en koffta typ på H&m för bara 100 kr så nu är ja jätte glad men väldigt trött så är psyket sämst just nu. Jag hatar hatar hatar mig! Ja är hemsk ja är ett jävla äckelbarn o de insåg jag idag igen. Trodde att de var bättre men nejdå, låter töntigt men ja jag börja nästan böla i provrumme idag. Kul... aja nu ska ja fan fixa skiten! ja tänker inte va såhär, se ut såhär, ja ska ge järent till 100% och mer!!!

CARRO DU VILL DU SKA DU KAN!!


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0