Äntligen fredaa

Fick vakna mysigt imorse med fast nu inte utav att adam låg brevid utan Misse hihi. Han hade nog smitit in när ja vart uppe o gått på toa lr nå för när ja slog upp ögonen igen låg han på sidan av mig. Men han var bara mysig så länge han var i sängen, sen skulle han självklart ut från rummet o börja jama. Inte lika kul de så gick upp o släppte ut han sedan låg jag ch drog mig en lång stund sedan upp och äta frulle. Stressad som en tok idag eftersom allting ska fixat och alla säger att dom ska hjälpa till men sen kommer dom visst på tusen andra saker o pappa måste upp till stockholm igen, kul... Aja jag har städat, bakat o nu fixar ja mig inför avslutning. Sedan blire o handla lite mer tills ikväll sedan hem o fixa allt. Pusss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0