Bajsmåndag

haft värsta morgonen då, har vafrt så stressad, hitta inte sakerna jag skulle ha, sminket o håret blev cp o ja börja gråta de första jag gjorde. Kul start på en måndag som  annars redan brukar vara hemska. Har redan ont i huve o igår grät jag inprencip hela eftermiddan, kvällen och ja jag somnade med tårar på kudden. Är så trött på mig själv och allting känns de som just nu, jag är lycklig som har min adam, lycklig som har min jessika men är så ledsen just nu. KÄnner mig som förut, deprimerad och ser de svarta istället för de ljusa. Ååå jag vill vara glad men jag vet att denna dag redan kommer bli ett helvete och så fort ja kommer träffa syrran kommer vi börja bråka. De är ja hundra på att de kommer sluta så, lika bra att gå till skolan sedan stänga in sig i sitt rum igen så alla slipper mig o ja slipper allt bråk. Igår blev ja anklagat för något så grovt så ja vet inte vad. Det var det SISTA jag skulle göra men tydligen litar dom inte på mig mer. KUL! Sticker snart iväg, skiter i min fördelsedag, skiter i allt om de ska vara såhär

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0