Bättre måmdag

Blev en litte bättre måndag nu på slutet, Eller eftermiddan då. Hade ingen engelska för maggan var krasslig så vi fick bara ett papper sedan fick vi sluta så ja satte mig vid datan sedan kom mamma och hämta mig och vi åkte till köping och handla så titta vi även efter jackor/kappor och ja hitta en skit snygg på h&m, en sån som jag har hemma fast den var fodrad. Köpte den aldrig men tror de kommer bli så för den var fett snygg och min stil hihi. Sedan n'r vi kom hem plocka ja in alla varor sedan satte mig vid datan och nu kikar ja klart på sunes jul också^^ haha för bra ju och strax ska ja fixa pannkaka ocg raggmunk. Mums, de är bara jag och mamma hemma ikväll så det är lungt och skönt för en gång skul. Sedan blire o duscha o efter de ha myskväll med mamma. Behöver prata lite osv eftersom vi bråka så mycket igår. Pusss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0