Försenade julklappar

Haha ville inte titta mig i spegeln när jag vakna imorse, håret stod åt alla hål
och kanter eftersom det var lockigt igår och igår kväll han jag inte duscha. Så jag käkad frulle sedan in i duschen och stod där en stund och baar njöt sedan satta jag mig här en stund men det var hyfsat tråkigt så jag börja baka pepparkakor och ska göra ett hus av johannas cp deg. Haha den var alldeles för torr så det är svårt att baka med den + att de smakar tort. Så det får bli ett litet hus av den sedan vanilja pepparkakor utav min deg.
Medans jag baka kom mamma med en kasse och sedan tog upp två julklappar till mig som dom tydligen glömt bort:O Mamma ba: ja jag visste att vi hade glömt nå... så jag öppna dom och fick äntligen min vitaögonskugga sedan en söt kalender. Inte illa de att få lite julklappar dagen efter med hihi.

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0