Fredaa

Ååå vad trött jag är, bakat typ hela dagen men orkade inte göra klart pepparkakshuse helt så de får ja ta imorn lr nå. Sen skulle adam kommit ida men han är sjuk:( Fan alla är de nu ju.. Aja, jag har i alla fall vart en snabbis till hallsta o handlat lite grejs så de blev pizza ikväll mums och riktigt efterlängtat. Sedan har jag inte gjort så mycket mer, umgåts med familjen och tittat på sällskapsresan haha^^ Fett muppig egentligen men rätt skoj ändå, stig helmer är ju nästan så ful att han blir söt och så himla charmig när han jämt är sådär klumpig o blyg, ja gillart!. Sedan blev de att fixa pizza då till kvälls mat och kika på julsnuttar från massa Astrid Lindgren filmer med mamma o pappa o efter de fixa jag matlådan till imorn, Upp halv 6 då(Y). Segt och ja vill till hallsta! Skulle ut o åka pulka med glenn o nån mer men nejdå här ska man jobba imorn öch så skulle ja vara skit slut om ja är ute sent ikväll.. De blir en hemma sittar kväll framför datan eller tv:n med mamma o pappa iställe o trösta mig med min Lindorchoklad och oboy. Nått bra i alla fall och egentligen ska ja vara glad att ja får jobba nu i helgen för de är ju fan dubbelt betalt o de tackar ja inte nej till ! Aja nu ska ja slöa vidare o käka vidare på chokladen från adam föräldrar. Tusen tack till er:)

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0