Jobbig lörda

Klockan är halv tio och nu ska ja strax gå och lägga mig, Kul att jag nästa skrivit klart hela blogginlägge sne klickar fel så de försvinner o man får börja om. Nu tänkte ja bara skriva lite kortfattat för ja orkar inte skriva om. JObbet var segt för ajg blev klar snabbt men stressade mycket på morgonen vilket var väldigt onödigt men men. Hade farmors potatis köttbullar o brunsås i matlådan, mums!
Sluta vid två och då kom syrran o poffe o hämta mig så åkte ja hem o bytte kläder sedan åkte ja o mamma iväg till köping. Skulle kolla efter en kappa ja kanske tänkte köpa men den var slut o så hitta ja min addidas tröja men fanns bara i storlek 38a o var inte alls lika fin på. Så de blev ingen sån heller så vi handla mat iställe sen hem o nu har ja abar tagit de lungt o kikat på riverside o suttit här sedan blev de julmat och jag älskar verkligen prinskorv hiih. Efter maten la ja mig i bade sen kika ja enstund på robinson o nu ska ja lägga mig och läsa boken ja fick i julklapp, läste ett kapitel igår o den verka okej. Aja, puss o kram

Btw vill ja till hallsta iställe  för o jobba! saknar jessica, glenn, jocke o alla!

Kommentarer
Postat av: jessika

mig med C? :O

2009-12-27 @ 14:51:01
URL: http://bedtimeprayers.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0