Jobbigt på jobbet

Jobbar just  nu, eller har tagit en rast nu vid halv 11 för jag är klar med hela lunchrummet.
Shaize vad det har vart slitit nu på morgonen, är nog för att det är snö och alla drar in så mycket smuts och lera då. Hela lagret såg hemskt ut men är nästan klar med allt där nere så det är skönt de. Bara pausrum och toalett kvar tror jag sedan får jag vara här uppe igen. Lite segt med tanke på att jag gjort så mycket och ska  egentligen sluta halv 4a men tror jag åker hem tidigare för jag får ju ändå dubbelt betalt så då gör de inge om ja missar nån/några timmar.
Nu ska jag bara ta de lungt en stund sedan göra klart de sista på lagre, fixa i tvättstugan och kanske  hinner ja med korridoren innan lunch. Eller så tar jag den efter för att slösa lite på tiden haha. Aja nu orkar ja inte skriva mer just nu men fan vad jag tycker de är lyx för dom som skriver godmorgon nu vid sådär 20 i elva, själv har man vart uppe sedan halv 6 och kunde sovit lite längre men nejdå, då ska självklart morsan komma in. Snark!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0