Julstök :D

Full fart hela dagen idag. Först iväg till hallsta med syrran och julhandla o köpte liten julklapp till Adam sedan hem o börja julbaka och vid 1 åkte syrran till jobbe så jag börja julstäda och fixa lunch o käka vid 2 tiden så efter de kom mamma och vi åkte till hallsta och in tillbanken sedan köpte vi även guldpappaer o gurka^^. Hem igen o fortsätta med julbaket och städa och så tog ja ner lite pynt så nu får ma vänta till syrran jobbat klart så vi kan börja julpynta nångång. Segt o vänta så jag har slått in packet och nu har ja fixat allt till julafton. Skönt de:)
Fixa även tacos ikväll, massa mums men gillar kycklingtacos mkt bättre faktiskt. Men men kan ju inte äta de varje dag säger mamma men ja håller inte med. Kan leva på mina chickenbits ^^. Aja, efter maten så hjälptes ja o mamma åt att plocka undan allting sedan hoppa ja in i duschen eftersom julgranen står vid badkare. Haha den ska stå där och torka så jag tog en dusch iställe o nu väntar jag igen på syrran som aldrig kommer. SEEEGT de börjar bli...


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0