LåångLördaaa

Shaize vad trött jag är, Åkte till köping med mamma o var där hyfsat länge o ska börja klockan 6 på månda med att jobba. Inte lite segt de att behöva gå upp typ 5. Jippi.. Aja man får ju pengar så de är ju egentliegn bra sedan är ja ledig tills efter jul då ja ska jobba 3 dagar till.
Men men, handla mat o sedan köpte ja även hellokittylinne o trosor och så en liten söt tomte^^. Hihi mamma börjar bli tokig på mig nu för ja hela tiden vill köpa jul grejer men de är ju så sött att ha och ja älskar att pynta så nej lilla mamma du har inte så mkt att säga till om nu du. SEdan åkte vi hem o ja fixade som vanligt till chickenbits o klyftpotatis med CURRYSÅS! så klart. Sedan tog ja en dusch o nu är ja så himla trött att de känns som att jag skulle kunna gå och sova nu, helt slut asså. Kunde inte åka till baby heller, sämst o ja saknar han redan men ska i alla fall till han på månda efter jobbe o sover där om ja känner mig pigg. Lär ju vara död eftersom ja måste upp 5 men kan alltid vara skönt att bara mysa med en film lr nå o min Adam är verkligen den underbaraste killen som finns!
Jag Älskar dig Adam Fahlström! <3


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0