Lycklig

Idag har jag verkligen insett nånting, någonting så stort och fantastiskt att jag nästan får tårar faktiskt. Jag är lycklig! jag kan nu säga de rätt ut, jag är lycklig! Och de insåg jag nu idag, Jag har en äkta bästavän. En sån som stöttar mig till hundra procent, tar mig upp på fötter igen och förstår mig. Hon kom på förmiddan idag och jag uppskattar de så, att bara få krama om min lilla Jessika och få prata ut med henne. En halvtimme räckte för att ja skulle bli glad och det kändes som mycket lätta men hade gärna tillbringat mer tid med henne. Sedan min underbara släkt och familj. Jag har insett att vi alla verkligen uppskattar varnadra och den här julaftonen har vart helt underbar och alla har fått mig så glad och visat att man betyder nå. De är inte alla julklappar ja menar utan bara sättet vi umgås på, när alla är samlade och bara pratar och har de trevligt tillsammans. Så adam och hans familj som jag träffa igår kväll en snabbis. DOm är så otroligt trevliga, adam visar att han verkligen tycker om mif eller ja faktiskt älskar mig och hans föräldrar är alldeles underbara som till o med köpt en chokladask till mig:O. Åå jag förstår nu att folk uppskattar mig som jag är och dessto bättre allting går för mig dessto bättre mår jag och ja nu säger ja de en gång till
JAG ÄR LYCKLIG!

Och jag hoppas min älskade farmor och farfar kanske också läser dette för jag vill säga att nu är dom underbaraste farmor o farfar som man kan ha! och tusen tack för allt idag, julaftonen var den bästa och tack för alla grönkakor <3


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0