Måndag

Wiih
Äntligen slutat jobba så nu äre lov som gäller för mig. Fett skönt men är ändå glad att jag gjort de eftersom ja har fått betalt för typ 6 dagar och jag har jobbat 4a. Så de är ju hyfsat najs de. Slutade vid 3 idag och idag var det faktiskt jobbigare på jobbet eftersom jag hade mer att göra men det var rätt skönt så kund ejag fokucera mig på de iställe för allt annat. Mamma kom till jobbe vid halv 3 för jag tänkte egentligen gå tidigare för ja var färdig med allting men eftersom dom tagit bort ett omklädningsrum från Threses schema så får hon ta matsalen efter 3 och torka borden och ställa in stolarna. Så jag och mamma vänta till kvart i 3 typ sedan fixade jag matsalen och allt o efter de åkte vi in till öb för att köpa en grej till badrumme men de fanns inte så ja köpte film iställe.
Smekmånad
Uptown girls (bäst)
och Min stora kärlek. Var 3 i en så jag passa på och Uptown girls älskar ja verkligen emn har aldrig sett hela. Så älskar ja även Murphy som dött ju :( Hon är fan king! Aja, min kamra har gått sönder tror ja också:O den stod på on ida och var helt svart så jag tog ur batterie o ladda de och stoppa in de igen men de funka fortfarand einte så vet inte vad som hänt:( Hoppas den funkar sen annars avlider jag! eller köper en ny för lönen(A) Men vill lägga ut pengar på kläder och plattång nu iställe..
När vi kom hem så har jag bara suttit vid datan och vilat. Grymt slut asså men nu jävlar ska de firas med Cickenbits, currysås, vitlöksås och klyft potatis :D Igår blev de med tacobröd iställe för klyft potatis med idag blire de iställe och så godis på de. Choklad in my heart :D

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0