Nyår

Vaknade vid halv 11a idag, trött som bara den men hade ingen mascara så jag
och mamma åkte till västerås. Eller hon släppte av mig på Hälla så åkte hon till pia och hämta mina hörlurar och hälsa på våran förra kattunge.
Köpte 2 par leggins, örhängen och en mascara så nu har jag shoppat färdigt men vill ha en ny skinnjacka så de får bli sista inköp. Hitta en idag på Jc för 1200 men känns lite ovärt att köpa den nu men jag vene. Får vänta tills lönen kommer så jag vet att ja får mer pengar. Sedan handla vi på willys och kom hem vid halv 3 så jag har vart borta hyfsat länge och är rätt trött. Åkte hem och ställde in alla matvaror sedan fixa jag mat och käka och nu ska jag fixa mig sen ta de lungt en stund. Sedan blire in till västerås med vill till hallsta så har panik men men...


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0