Onsdaa

Haft en grymt skön onsdag faktiskt. Först shoppa hela förmiddan med syrran på Tunapark och hitta en massa skoj sedan när jag kom hem fixa jag käk och efter de chilla jag en stund vid datan. Fast det var hyfsat tråkigt där så jag bakade en drömrulle óch en sockerkaka. Drömrullen blev perfa men sockerkakan ser lite skum ut. Haha den hade svällt upp på alla sidor utom en^^ helt skumt men men den smakar väl lika dant ändå.Sedan så har jag abar tagit de lungt, kikat lite på tv och suttit här och nu ska jag strax laga chickenbits igen. Ojoj kyckling typ 4 dagar på raken men jag kan inte motstå de så tänkte jag värma på klyftpotatisen från igår men om de blir äckligt så tar jag ett tacobröd iställe eftersom det är lika mums de.
Puss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0