Segmåndaa

Segdeg o ja vill ha pepparkaksdeg!

Usch vad trött o seg jag är o hela skoldagen har varit riktigt seg, foto var hyfsat dryg. Textkommunikationen tänkte ja skjuta mig på men efter lunch då vi hade det igen så var de i alla fall lit roligar o engelskan var rätt okj efersom vi jobba hela tiden så tiden gick fort men sluta halv 4a så de var segt de. Sedan gick ja i små regne till coop o köpte kaffe o mjölk till mamma sedan vänta på bussen i ca 20 min.. Jippi, kallt vare också! Sedan blev de så klart smockfult på bussen. Så fick man gå i regne hem sen också o skorna är jätte blöt. Inte konstigt tog mina convers(Y) smart carro! Haha nu ska ja strax kika på hannah montana sedan sitta h'r. fixa mat (kycklingtacos) mums! sedan duscha o tv. Puss
Och grattis krisse 18 år :D<3


Kommentarer
Postat av: Jessika

Gjorde ny för du vet (hugo) inte ska glo och för att jag inte orkar ha lösen.

2009-12-07 @ 19:08:30
URL: http://bedtimeprayers.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0