Shopping(:

Hade bara samhäll ida, engelskan var tydligen inställd så ja kunde egentligen haft sovmorgon mycket längre o börja tio i 12 o tillbringat morgonen med baby men nejdå... Aja, hade skoj med Jessika i skolan i alla fall o var god fisk till lunch:). Sedan hade vi samhäll då vi faktiskt jobba på riktigt bra o gjorde klart hela våran broschyr fast vi han aldrig översätta den till engelska, de får bli nästa gång. Sedan stressa ja till tåge och när ja kom till stan gick jag och leta efter nån fin blomgrupp att ge till min doktor eftersom ja nu haft han i 1 år och han har verkligen hjälpt mig framåt i livet så ville visa min uppskattning men fanns bara fula o svindyra så ja gick till gina o köpte en klänning iställe(A). Mamma kom typ en kvart efter ja kommit ner till stan så ja och hon åkte till Willys o handla inför imorn och så hitta ja även jätte söta tomtar som jag köpte och sedan gick vi till plantaget o där fanns det en jätte gullig "julblomgrupp" som jag köte o efter de åkte vi till Prima men Jonas var inte där :(. Men jag lämna i alla fall blomman trots att han skulle komma på månda men jag hoppas att den klarar sig.
När jag kom hem så fick ja mer packet (morgontofflorna) så ringde även morfar och gratta mig och hade suttit in massa pengar på kontoto så nu blire storshoppa på julrean. Hihi.
Bakade även en toscakaka och så tappa ja dne i golve sen:O Lyckat!:S Så de blir att baka en ny imorn tror ja. Aja, nu håller ja på att fixa risgrynsgröt som alla ska äta här hemma, usch men eftersom ja fyller år får ja äta hemmagjord pizza:M MUMS på de.


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0