sjuk igen?

har tillbringat största delen av förmiddan vid tv:n, kikat på sunes jul som man aldrig kan tröttna på. Alltid lika skoj med knäppa pappa rudolft. Sedan gick jag ut och gick en snabbis för att rensa tankarna och sedan när jag kom in tog ja en skön dusch sedan började jag att fixa mig eftersom vi skulle iväg till ulla och arne och äta o fira tredjeadvent. är som en tradition att man äter lutfisk varje tredjeadvent för hos fast jag äter köttbullar o prinskorv iställe. Mycket godare o speciellt när det är farmors hemmagjorda och hennes brunsås. Mums! men efter vi ätit börja jag känna mig illamående och huvet börja dunka som de gjort hela dagen. Kanske gått o blivit sjuk igen? Sämst för nu vill ja bli frisk eftersom jag vart lite halv krasslig nu dem sista veckorna och de är verkligen inte kul. Så jag gick hem efter matren ifårn dom och nu ska jaga bara ta de lungt. Är helt slut och har verkligen jätte ont i huvet och är så arg på mig själv för att jag gick hem. Tycker faktiskt det är väldigt mysigt och trevligt att umgås med släkten så blir de såhär, SKÄMS som en gris o sitter nu här och har damp på mig själv.
Ibland hatar jag verkligen att vara jag....

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0