Tankarnas Tisda

Det är mycket som snurrar runt i huvet just nu och mycket jag inte förstår själv. Jag tänker för mycket och jag tänker helt fel och det vet jag. Snackat hela morgonen med jessika och jag vet att hon har rätt men ändå vågar jag inte erkänna det för mig själv. Allt hon säger är rätt och jag vet att det sårar mer om jag gör det på fel sätt..
Åå jag önska hon avr här så jag fick krama om henne för hon förstår mig och hon kanske får mig att verkligen inse då. Jag fattar ju nu men vill inte ändå. Vill baar glömma allting och kanske börja om från 0 igen?
Jag lyssnar igenom Melissa Horns album just nu och det får mig verkligen att tänka efter. Mycket stämmer i vad hon sjunger kännsdet som just nu.... Ååå försök att fatta Carro!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0