Toppen Tisda:D

Dagen har verkligen vart yper bra idag. Vakna upp vid baby och låg länge o bara myste o halv sov i sängen, sedan gick vi upp och tog en lång dusch sedan fick man käka frukost själv för den lilla muppen äter aldrig de trots att klockan var halv 12-.- men men jag hade premiär på att äta julvört-bröd^^ Rätt gott faktiskt. Sedan kika vi bara på tv men var baar bajs där så vi la oss i sängen och kika på en bra wallanderfilm iställe o en stund efter de (halv 3) kom mamma och hämta mig så åkte vi o handla. Hitta ju filmer o tomte(A) haha. Sedan hem o sega här och slå in en massa packet o efter de blev de att fixa tacokyckling o ta en skönt bad. Äntligen äntligen kan man bada igen :D så ja låg där ett tag sedan upp o sitta här o efter de börja andra avenyn, bäst som alltid. Sedan satte ja mig här igen o nu har ja suttit och garvat sönder o haft sex snack med jessika xD Haha åå vad jag saknra min bästavän nu! inte en enda tråkig stund, inte ens när man sitter och baar pratar på msn så kan man inte sluta skratta. Jessika karppinen är verkligen min lilla solstråle o tokmaja. Hihi ne nu ska ja sitta o skratta vidare :D
PUssssssssssssss!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0