Toppentiiiisda

Toppen tisagen fortsätter o tror hela dagne kommer bli bra :D
Skolan var ju toppen med dansen sedan hade jag baar multimedia i några min sedan tog ja bussen till västerås o köpte julklapp till syrran och så en snygg siden grejs till mig sedan kom mamma o hämta mig så åkte vi till doktorn och allt gick bra där så nu är ja yper glad mihih, sedan åkte vi ner o handla lite o köpte ägg haha
^^. Nu har ja precis snackat en sanbbis med baby i telefon o nu ska ja sitta här o bara ta de lungt o njuta av min härliga dag sedan blir äntligen o äta torskfiskpinnar o ris sedan ta en skön dusch. Så kallt ute nu o jätte mycket snö men man ska ju inte klaga, ingen jul utan snö o ja ska haa snö på min födelsedag har ja bestämt :D
Just ja, johanna ringde även ida o berätta att datan klara sig :D, det var bara nätverkskortet så poffe åkte iväg och köpte ett nytt idag så datan kommer nog hem imorn. Wiiih vad glad jag blev verkligen , fett härligt att få sitta vid en "rikig" data igen än den här skithögen^^ men men är glad att ja haft den så ja haft nån data i alla fall. Pussss


Kommentarer
Postat av: RonjaZorina

Hm, låter verkligen inte som att det skulle kunna vara nätverkskortet det var fel på.. :S



Är du säker på att det inte var nätaggregatet?



Kan bara inte förstå hur ett nätverkskort - vilket man inte MÅSTE ha - kan störa så mycket.. :S

2009-12-15 @ 20:46:14
URL: http://rze.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0