Trevlig Tisda

Efter jag bakat alla pepparkakor (ca 2 stora glasslådor) så fixade jag lite käk och fixa mig sedan åkte ja, mamma o pappa till hallsta. Gick in på coop o handla lite medans dom gick till banken sen blev de systeme(A) Hihi. Åkte till västerås sen och gick på stan med adam och kika runt lite, fick lite ångest över att jag inte köpte en typ "jacka" på carlins. Blir imorn på tunapark om den finns där:D fett snygg, svart o siden med snyggt typ kinatryck på ryggen. Min stil helt. Träffa även massa roliga personer som man inte sätt på länge och vi var väl där till typ 5 sedan tog vi bussen hem, iskallt ute nu verkligen men adam var ju med så de var mys ändå. Vi kikade på en jätte bra film när vi kom hem till honom, kommer inte ihåg vad den hette men den var yper bra i alla fall. Handlade om att det var en tunering mellan yrkesmördare. Alla skulle döda varandra och den som klara sig skulle få typ 10.000 dollar. Massa action och sånt, helt min stil den med :D Mitt i filmen blev de god Faitas som hans mamma laga. Lika gott som förra gången, ÄLSKART! Satt där en lång stund och prata om lite allt möjligt sedan kikade vi klart på film och efter de blev de mys och lite av en till film sedan åkte jag hem vid halv tio för jag och syrran ska ju iväg till tunapark imorn och shoppa låss :D

Puss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0