Jag älskar dig syster!

Johanna Strandberg 

Jag har suttit här i flera timmar och tänkt på dig nu, på hur mycket du egentligen gör för mig och hur mycket jag älskar dig. Du betyder verkligen jätte mycket för mig och jag ångrar allt som jag gjort som fått mig att såra dig. Alla gånger du försökt hjälpa mig när jag stått och skrikit och gråtit, alla gånger du hjälpt mig upp och fått mig att le igen. Alla gånger du fått mig att skratta, alla gånger vi hittat på saker tillsammans som fått mig glad, alla underbara dar. Jag har en sån ångest just nu för jag gör som jag gör, varje gång jag skriker att jag dör. Jag tänker aldrig lämna dig och du får aldrig lämna mig, jag förstår om du är arg på mig nu men jag ville aldrig såra. Jag ångrar allt dumt jag sagt och gjort som fått dig att gråta och jag ska ändra mig nu för de kommer alltid vara jag och du. Den bästa syster man kan ha, ja det är du!


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0