Kvällshumör(:

Humöret börjar bli mycket bättre nu, visst känner ja mig hängig och huvudvärk o har en cphals men jag är ändå rätt glad, folk får mig att skratta och säger massa skoj o ikväll blev de mumsig tacos men minus att ja glömde osten^^ Haha. Aja, efter maten tog ja en skön dusch men på nå vis gjorde det så att halsen känns lite värre. Skumt. Aja, blev o sätta mig vid datan o nu har man planer att paddla till åland xD haha lol :D NU blire o sitta här och ha de skoj med alla skojsiga muppar som skriver o sedan kika på andra avenyn. Ska föröska kämpa mig till skolan imorn eftersom
1. Vi har bara två roliga lektioner
2. Vill träffa Jessika
3. Tråkigt att vara hemma
4 vette fan ja är glad nu så :D^^

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0