LoligLördag

I'm thinking back on the past
it's true that time is flying by too fast


Efter jag o mamma kom hem från västerås så var jag så trött på att vara trött så ja började städa lite men de ledde inte till så mycket precis. Tänkte att ja skulle bli lite piggare på nå knäppt vis men de funka verkligen inte så blev ännu tröttare, gick och åt sedan baka jag kärleksmums till  jobbargubbarna imorn sedan så blev de o trösta sig med Ben &Jerry glass<3
Älskart!
Suttit vid datan inrencip hela tiden sen o kikat på riverside, rätt b men går ändå inte sluta titta på de när man väl börjat hihi. Sedan har de blivit massa telefonpratande och på kvällen fixa jag självklart chickenbits o klyftpotatis. Älskat!
Efter maten blev de att ta en sköndusch och nu ska jag nog bara ta de lungt, orkar inte åka iväg ånstans ikväll känner ja så de får väl bli en skön hemmasittar kväll för mig o mysa med lite godis och så ska jag leta reda på nån bra film lr nå på tv att kika på.

Just de, innan ja slutar så undrar jag hur jag ska fixa håre.
Fortsätta ha en mörksling?
Lägga till fler mörka slingor?
Eller
Bli helblond igen?
:)

Pusss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0