Onsdaa

Min ondaa har faktiskt varit bra den med, multimedian där ja faktiskt jobba hela lektionen sedan blev de lunch o efter den gick ja o jessika hem till henne sen lika snabbt till ica o köpte godis för man  måste ju ha nå ikväll om man ska orka plugga. Sedan gick hem till jessika och skulle fixa upp stativet o de men de gick bajs o de visa sig sen att vi inte ens behövde ha de^^. Vi skratta, ja snacka i telefon med adam o jessika dans. Hihi, sedan mötte vi Stina vid tåge och efter de gick vi hem o filma. Var riktigt skoj och ja tror de kommer bli rätt bra, sedan plugga vi en liten stund och abar snacka om aa lite allt möjligt. Sedan gick ja till coop o köpte juice o lite mer godis sedan tog ja bussen hem o blev depp... Men nej jag ska sluta tänka, de kommer bli bra! Jag måste v¨ga ta segt o det är nu! Jag tänker inte sumpa de här, Jag vill tro på mig själv nu men de är så svårt... Åå bajsa!!!
Men ne nu ska ja lugna ner mig och så måste ja föröska börja plugga nu eftersom provet är imorn.
Pusss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0