Sjuuk!

Ne usch vad jag hatar att vara sjuk! ONt i huvet, ont i halsen så jag har knappt någon röst nu när det är morgon också är ja förkyld. Inte kul de så de blev att stanna hemma från skolan ida och missar öppethus (som ja aksnek kunde gå på) o matten som jag egentligen borde vara med på men ja orkar verkligen inte. SÅ himla hängig och seg och igår somnade jag ju när ja kom hem. Nu har jag i alla fall sovit väldigt skönt hela natten utan att vakna, rät tovanligt men inatt har det vart bra. Låg o drog mig en stund sedan gick jag upp och fixa frulle och skulle kika på film men har ingen bra hemma och på tv:n var de bara skräp så ja låg och lyssna på musik en stund sedan satte jag mig här. Blev ju väckt av mobilen så... Aja, nu ska jag kika på riverside sen funderar ja på att gå och lägga mig och vila igen. Idag kommer färsten adam hem från usa :D. Wiih vad härligt<3

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0