TröttTisdag

Usch usch har verkligen varit trött hela dagen idag asså. Morgonen var jag helt död och har väl vart det hela dagen, vene varför känner mig bara hängig och seg men jag är riktigt glad ändå faktiskt. Humöret är på topp o ja mår äntligen rikigt bra, trots att ja har engelskaprov på torsda som ja är lite orolig för o så matten som gick bajs som vanligt ida så är ja ändå glad o de ska ja vara nu har ja bestämt. Orkar inte vara depp för det finns så mycket bra som man kanske egenligen inte ser eller förstår, vad man egentligen har och även mitt självförtroende har ökat riktigt nu. Kanske därför jag känner mig glad? Jag känner mig stark och ja vet att jag kan.Aja, nog om detta, som ja sa matten gick bajs o när ja kom hem så satte jag mig här en stund sedan baka jag en kaka med rosaströssel på till "fittanfredrik" som pappa säger^^ Blev riktigt lyckad, sedan kika jag på Hannah montan o nu sitter ja här och är glad o ikväll blire pizza o andra avenyn. Blev en Härlig trött tisdag


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0