Abooo :$<3

Usch haft huvudvärk hela dagen men har blivit mycket bättre tack vare alla underbara personer som faktiskt finns här i världen:). Började morgonen med foto där han som vanligt drog över på tidne o vi abar snackade.. Mest segt men men, sedan kom provet som jag vart så nervös över och de gick nog okej, Kommer få ett g hoppas ja.. Sedan hade vi lunch från 11 till typ halv 1, tänkte gå hem men ville inte lämna Jessika ensam, speciellt inte ida^^ Så ja var kvar o gud vad skoj vi hade :D Skratta vid datan, hon skrämde skiten ur mig av en grej på youtube-.- sedan gick vi o köte godis på turkkiosken haha^^ Arab carro och kurdJessika :D alltid du o ja vännen!
Sedan blev de matte då som gick okej, segt men de funka o började fatta lite mer. Sedan blev de åka ner till gårn o träffa Emma o Charlie :D O alla andra underbara kolbäckare så klart(A) Kärlek på er! Blev en jätte lyckadkväll för mig men även tårar fast inte ifrån mig.. Men men. Föröskte fixa allt så gått de gick men de går inte syra de som hände men ja hoppas de blir bra Emma.
Blev hem o käka pizza sedan tillbaka igen o snacka med min kurdis i telefon ^^ :) Hihi och kvällen blev skit lyckad för mig, lr de som hände:$ Riktig nystart men nu när man kom hem börjar helvetet igen.... Aja ska sitta här sen sova tror ja. Pusssss!


Charlie vita kepa(A)<3


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0