OturOnsdag? Kanske inte :)

Tog lite egen sovmorgonen idag eftersom jag har multimedia nu på morgonen, gör ju inte så mkt mer en att arbeta på hotellet och kikar runt på bdb lr så. Hyfsat segt så tänkte 5 min gör inge + att ja kan sova ca 45 min mer:O Skönare de. Men men, stressa till bussen o självklart kommer den ovanligt sent för de, så onödigt men men. Inte lika kallt idag i alla fall så. Efter att multimedian slutar blir de ca 40 min rast till lunchen sedan lunch o rörligbild o efter de drar ja nog in till stan, måste hitta nått till på lörda innan ja dör:O Ingen aning om vad ja ska ha på mig annars.


aboo ja småler lite på bilden:O Otroligt ovanligt men när man är ute med jessika går de inte sluta skratta så är gald över att ja inte har världens rågarv i alla fall^^


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0