Snyggingarna på Rb(;

vaknade som vanligt med huvudvärk (börjar bli en vane sak nu), Kände att jag verkligen inte orka ta mig upp men gjorde de ändå eftersom vi egentligen skule filmat på rb men blev inte så... Aja, hade multimedia på morgonen sedan lunch men seg rast innan som ja o jessika tillbringa med att sitta vid datan på. Sedan vare i alla fall lunch o efter de Rb. Vi skulle filmat men Madde hade inte med sig kläderna så blev inge sånt, skämt dansa med massa "sexiga" kläder o de blev massa trams o skratt med väldigt oseriöst o de sluta med att ja o jessika o stina ska göra en reklam film istället om godis. Verkar som att den kommer bli riktigt skoj faktiskt.
Skulle egentligen hem till älskipälski jessika men har så himla ont i huve så de blev att åka hem istället o somna typ direkt... Fattar inte hur mitt huvud kan bli så, de bara dunkar och gör ont. Känns typ som att det finns en stor hård klump vid pannan (inte hjärnan) som typ drar ihop sig och slår mot huvet innefrån. Aja jag ska väl strax lägga mig igen o hoppas på att den ska försvinna...


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0