TT= TråkTisdag

And now I see your face drop

I told you not to leave me alone

Now that I got my own


TRÅÅÅÅÅÅKIG skoldag, fett trött o började morgonen med seg webbdesign då vi skulle läsa typ hur mycket som helst om nå css grej... Palla! Sedan blev de samhällskunskap o skriva på barnsoldat grejse, de var i alla fall lite skoj de eftersom de är roligare o skriva en o bara sitta o läsa massa sen äre rätt så intresant också tycker ja.. Blev lunch sen o nu sitter ja här o nördar på multimedian, lr ska snart ha det. Och de blir väl o sitta frmför bdb antar ja^^ Lr så kanske ja egentligen borde jobba med mitt hotell så ja har de gjort men inte så speciellt kul de o ingen hjälp får man heller.. -.- Aja, man får väl se. Ska iväg till doktorn sen med foten o se vad de är med den.
Vet inte hur känslorna är, du går förbi mig som jag aldrig fanns där...
Så jobbigt o se, så jobbigt o le när du vet att jag vill så mycket mer...
Känslan kryper sakta fram ibland men vad är de ja vill?
Ärligt i mitt huvud står de still :O

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0