TTT=tråkigtrötttisdag

Jippi på tråkigtrötttisdag!
Vaknade upp och känner mig seriöst helt slut, trött som f*n men var ju tvungen att gå upp. Imorn blir de halv nio bussen trots att ja kommer lite försent men de orkar ja nog inte bry mig om. Har ändå bara multimedia och typ 5-10 min lär inte gö så mkt, i vilket fall bryr ja mig inte^^. Hade webbdesign på morgonen o fick en liten data, wiîih^^ sega där o kika runt på allt annat en de vi skulle. Sedan nu har ja samhällskunkspa o mitt usb minne funkar inte där ja har mitt arbete :O Kul... Måste ladda ner nå grejs nu som säkert kommer ta hela lektionen. jippi.... Aja får väl fortsätta o nörda på bdb och blogga tills lektionen slutar o de blir lunch. Pusss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0