Bussjävlar o Yper härlig Jocke :)<3

Usch usch, matte prove gick nog bajs. Jag svara väl på nästan allt men lär ha mer en hälften fel:S. Fett lack jag blir på att ja inte kan lära mig dom där jävla träddiagramen.. Aja fett grinig är man då men sedan gick ja ner till ica med Bea o sedan hem till jocke :) Var verkligen skit nervös när jag stod utanför dörren o shazie vad bea garva åt mig^^ Haha, men gick i alla fall  in o Jocke är verkligen som alla sagt, Han är en yper härlig människa asså :D.<3 Blev o kika tv o lite så sedan var ja tvungen o ta bussen hem :/



Självklart blir bussen försenad så 115 hinner åka innan jag är på station(Y). Blir ännu mer sur o går upp på gårn en stund o tar sedan nästa buss hem... Nu blire nog bara o ta de lungt. Är grymt trött o vill bara lägga mig o socva typ. Får se vad som händer ikväll, antagligen blir de tillbaka till hallsta lr så blir de kolbäck :)

Pusss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0