flytta:O

Shaize
jag vill verkligen bort här ifrån nu men jag vet egentligen inte varför... Jag trivs här, lärt känna nya härliga människor men nånting är fel, kanske för att ja även "miste" någon jag verkligen inte ville förlora...
Nånting väcker obehagliga känslor inom mig och de är verkligen hemskt... vet inte helt vad de är, eller vet ja? Saknad? Ensamhet? Olycklig? En jobbig blandning av massa negativa saker o tankar snurrar runt i mitt huvud just nu. Inte konstigt att jag har huvudvärk nästan varje dag nu för tiden ;o det är så mycket just nu men så lite jag får ur mig eftersom jag knappt vet vad det är själv. Jag vill bara komma till ett nytt ställe, ny plats, börja om från 0 liksom o bara få vara...
jag vet att man inte ska fly iväg från problemen men det här är ju egentligen inget problem elleR? Vad är de egentligen..? Ja vill bara må bra o vara glad både inombord o utan på varför ska de aldrig gå?


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0