Hemsk natt jaoo..

Hemsk natt...

Somnade rätt tidigt men vaknade vid halv 2 och låg vaken från då till ca 5 på morgonen.. Kul de, hela huvet bara snurrar och dunkar. Det gör så himla ont, som att någon håller mig fast i ett järn krepp och när jag försker slita mig låss blir det baar hårdare och hårdare.... Mamma var inne o gav mig massage säkert i 45 min men de hjälpte inte, de gjorde baar ont så fort man röde vid pannan och runt huvet. Och kul nu är man skit trött o ska till skolan o sega snart.. Usch !!!


dagen out fit blir;
Finstickad tunika från Carlins
Leopardfärgad sjal från Cubus
Svarta leggins från gina tricot
Svarta Benvärmare från H&m
Leopardfärgade örhängen från Ur & Penn


Kommentarer
Postat av: Jessika

du är så vacker min vän :) <3

2009-09-29 @ 09:08:28
URL: http://thejessdiary.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0