SegJävlaDEEEEG!

sitter i skolan o nördar, har multimedia nu men vet typ inte vad jag ska göra så leker lite i photshop o kikar runt på bdb... Aja, dagen har vart hyfsad trots huvudvärken. Jessika fick en på bättre humör o samällskunkaps lektionen var rätt chill, bättre en webbdesign lektionen i alla fall^^ Gubben pratar i år och jätte långsamt så kunde lika gärna sova lite(A), Men men, nu blire snart iväg till syon o snacka sedan fortsätta här eller ha matte. Beror på hur lång tid de tar. Eftermiddan blir nog att bara åka hem o ta de lungt, grymt trött och huvet är fortfarande cp+ förkylningen på de, får damp-.-

16.14, kom hem från skolan vid halv 4 o de haar bara blivit att legat i sängen en stund sen sitta här, verkligen hur trött som helst o huvet bara snurrar... Usch känner mig verkligen inte frisk men det var ändå rätt skönt att ha gått till skolan så man har de gjort. Hade roligaste mattelektionen med "min ny matte lärare" (söderberg) ^^. Haha blev i alla fall på bättre humör då och lektionen gick snabbt kändes de som:). Aja nu ska jag nog lägga mig i sängen och titta på tv lr nå och så klart gosa med kattungarna(A) Har de nån som är intresserad av en liten kattunge frästen(hona) vi har en över som vi inte vet vart vi ska göra av så de är baar höra av er om de finns någon som vill ha:),
Pusss



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0