<3

saknar dig
det finns enbart en person som springer runt i mina tankar , en person som jag ser när jag blundar, det finns enbart en person på denna jord som har fått mig att falla, det finns en person som gör mig så irriterad, orolig, rädd, ledsen och framför allt förvirrad & den personen är du.
för jag vill finnas vid din sida, jag vill göra det du gör, jag vill fånga dina blickar tills dagen då jag dör. jag vill räcka dig min hand och jag hoppas att du tar den, jag är så osäker på vart jag har dig och jag önskar att jag inte kände så,


för så som jag känner så skulle jag kunna ge dig mitt hjärta när som helst.

jag kommer ge dig tid, jag ska vänta på dig ifall du nånsin kommer tillbaks, snälla lyssna till ditt hjärta för kanske finns jag någonstans där.


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0