<3

Det hände för länge sen men jag vet att det var kärlek vid första ögonkastet för du fick mig verkligen att känna nå. Det pirra och mitt hjärta började att brinna.
Det var på den korta stunden jag fick se dig som fick mig att förstå  att livet var menat för oss två och om jag ska vara ärlig så har jag inte kännt den här känslan fören jag träffa dig. Du förvandla hela mig till en helt annan tjej och nu drömmer jag om dig. Jag drömmer att du igen skulle älska mig lika mycket som jag älskar dig och vi älska varann. Då när vi gick på stan och höll varann i hand, då vi kysstes i regne och älskade på en sommaräng och hur vi lyckades förstöra min säng. Hihi såna minnen vi har som jag tänker på varje dag, alla dagar, alla stunder och minuter och sekunder som vi dela och som fick mig att vilja leva.
De var dom och du som fick mig att inte gå itu.

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0