Äntligen helg!

Söt söt söt :O:$
Äntligen är de helg o skolan är slut för denna vecka. SKÖNT!
Kämpa mig faktiskt igenom hela skoldagen idag och Jessika pigga upp mitt humör rätt mycket så mest därför. Sedan så vare inte så jobbiga lektioner heller så. Först blev det  att gå ut och foto och micke var på menshumör som alltid... Sen svenska då vi bara prata om kärlek hihi sen så fick vi prata om barndomsminnen.
Sen blev de lunch o efter de tog jag, jessika, madde o johanna en promenix i lilla hallsta sen hade vi matte sistsa timmen och tiden gick rätt fort fast fatta bara hälften. Nationella kommer ju gå bajs:O Aja tog bussen hem och nu ska jag mumsa i mig glass och bara chilla ner. Helt död ju ^^

Gör skoldagarna lite roligare (:


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0