BakisBrud

Kvällen igår var riktigt perfa ute i lilla Hallsta. Börja med att umgås med Jessica, Linda, Glenn, Ocke, dawe och Jennifer till halv tio sen gick jag och mötte jessika. Eller dom skrämde live ur mig när ja vingla neråt för backen mot jetmacken. Dom kom i en bil och vråltuta haha. Höll på att skita på mig men den incidenten inträffa inte i alla fall haaha. Åkte hem till henne och hämta dricka sedan gick vi hem till max och parta på där. Riktigt riktigt riktigt skoj kväll och frästan: Jag är bara sååå lik ladygaga haha xD Nya smeknamnet jao? O jessika är bara sååååå lik Mikaela Andersson. Detta fick vi väl höra hela kvällen tror jag sen blev de o shaka loss med regält! Drog hem nångång? Precis innan de skulle bli nå bråk i alla fall så de slapp man avar med om i alla fall.
Vakna upp med huvudvärk och ont i rumpan, tack vare min jess har ja blåmärka haha men trilla nog ett antal gånger till också så ad spelare för roll. Kvällen var awesome! :D


Kommentarer
Postat av: Martinstella

Very Good! I love it.

2011-02-28 @ 16:05:45
URL: http://martinstella.blog13.com
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0