Fullfart

Ojojoj vilken dag.
Haft fullfart hela dagen, förmiddan tillbringades i västerås med mamma och shoppa.
Kom hem och slog på en film en stund
Fixa samhällsuppsatsen och skicka in
Åt lunch
Ut och övningsköra med pappa, gick riktigt bra nu känner jag dragningsläge rätt bra^^
Hem till farmor och farfra och hämta pengar till körskolan (tusen tack till er!)
Åka med pappa och tanka o lite sånt, hihi kom en hagel och regnskur precis när han skulle gå ur bilen *mohaha*
Hem och laga lasagn till mamma och pappa och chikcenbits med klyftpotatis till mig.
Ut och gå med mamma
Och nu är jag äntligen hemma och humöret är lite bättre. Dock segt med skolan men man överlever. Har ju sovmorgon onsda torsda freda till 12 och sedan på fredan äre till 1 :M
Blev en härlig söndag och ett bra avslut på veckan och helgen ändå fast det finns lite små sår men de kommer läka även om de gör ont i mig fortfarande nu vet jag i alla fall vad som gäller.

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0