Stekarn

Matten gick faktiskt riktigt bra för jag fattade på en gång. Helt otroligen men i o för sig ahr vi ju haft median, medelvärde och sånt innan. Det var bara lite nytt men de fixa sig. Tråkigt bara att jessika inte skulle va med på matten men men. Sen blev de att ta bussen hem och vänta på mamma sen blev de att glida vidare och handla mat och inför valborg och kika runt lite. Beslutsångest över vad jag vill göra på Valborg. Hmm svårt men det finns ju lite tid att tänka på fortfarande i alla fall.
Sen när vi kom hem så tog jag tag i städandet och damsög i köket och lite i mitt rum och efter de stekte jag vidare genom huse och hamna vid spisen och stekte pannkaka. MUMS vare!
Haha nu blire o steka vid datan sedan steka ner i bade. Riktigt stek i eftermidda eftersom solen försvann så man inte kunde steka i den  haaha :D

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0