2 dagar kvar

Ännu en dag avklarad på jobbet och nu äre bara två dagar kvar. Ååå sköönt! Lagom sliten nu men dagen idag har vart helt okej, sol på förmiddan, gått till coop fram och tillbaka 3 gånger o handla lite choklad o annat mums. Blev även avlyssnad av någon "äckel"gubbe när jag och linda hade sex snack på bänkarna utanför^^. Jag märkte inge för jag satt med ryggemot och självklart snackar jag högt om orgasm o massa som alltid. Skämmigt men vi gick skrattandes iväg o nästa gång ska jag kolla runt innan jag snackar fritt. Haha sedan jobbat jag  vidare till 4a då och nu är man äntligen hemma o funderar på att ta en powernap eller så. Har tappat bort det "braiga" humöre idag men det är väl för jag är så extremt trött. Kanske dyker upp sen men nej jag gör som jag sa innan, tar en powernap o ska vakna lagom till halv 7 då blire att fixa en chickenburgare o sedan ta en dusch! Pusss


(Muppbilds från de tråkiga jobbet)

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0