2010 test

(godmorgon, så man ska till skolan ida?)

2010-TESTET

 



För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 16
Vilken klass gick du i? - 2a ring
Vad hade du för hårfärg? - blondiee, o blond med en svart slinga i luggen o ner
Hur lång var du? - 170 fortfarande-.-
Hade du någon pojk/flickvän? - ja
Vad brukade du göra på fritiden? - Fullt ös medvetslös
Vilka umgicks du med? - olika men mest Eve eller Jessika
Hur såg du ut? - mupp
Var allt bättre då? - Nej!!
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - never
Har du förändrats? - aa




Nu:
Hur gammal är du? - Snaaart 18
Vilken klass går du i? - 3dje ring, (skönt!)
Vad har du för hårfärg? - Blondie fortfarande
Hur lång är du? - 1,70
Vem är du kär i? -  Nån skumjävel ;p
Har du någon pojk/flickvän? - Nej inte nu
Vad brukar du göra på fritiden? - umgås
Vilka umgås du med? - massor
Hur ser du ut? - kolla bild!





Har du..
Kysst någon? - Lite för månda..
Sovit brevid någon av samma kön? - Ofc
Sovit brevid någon av motsatt kön? - mysigaste!
Slagit ner någon? - nejdå
Ljugit för en bra vän? - aah
Svikit någon? - tyvärr.
Fuskat på prov/läxförhör? - Lite kanske
Blivit kallad Bögjävel? - Haha aa^^
Kallat någon Bögjävel? - lätt
Druckit alkohol? - Lite för mkt..




Vem:
Skrev du senast till på msn? - Johan
Kramade du senast? - Min kudde!
Sov du hos senast? - Jessica
Vill du vara med just nu? - Sängen!
Ringde dig senast? - Andreas
Skickade ett sms till dig senast? - Sandra
Skickade du ett sms till senast? - Jessika





Vad:
Drack du senast? - Oboy
Köpte du senast? - Godis!
Gjorde du igår? - Åkte flera mil för att köpa häst.. o köpa godis i Humelsta (a)
Ska du göra imorgon? - Skolan o stan
Vill du göra just nu? - sova!
Åt du senast? - Hoppmackor
Är närmast dig som är rosa? - Trosorna





KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - Vene
Du har sårat nån så de börjat gråta - aah
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Aah
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Japp





ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja..
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - om ja har..
Jag har smygit ut utan lov - vem har inte
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - haha lite kanske(a)
Jag har en hemlighet som ingen vet - De har ja säkert
Jag har fuskat i ett spel - HAHA aa
Jag har struntat i ett prov - ne vart "sjuk" bara




DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - aah
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - aaa
Jag kan inte svälja piller - Jodå men de är inte en härlig känsla precis
Jag har tagit mediciner mot depression - Ne
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - neje
Jag har vaknat gråtande - Hur kan man de?
Jag har somnat gråtande - jo..





DÖDEN
Jag hatar begravningar - njae
Jag har sett någon dö - typ
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ne
Någon nära till mig har begått självmord - ne.


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0