Äntligen fredag!!

Äntligen slutat från jobbe o äntligen en liten ledighet! Nu uppskattar man verkligen helgerna men lite jobbigt att jag ska jobba på sönda med tanke på att ja nog inte är hemma fören 1 lördanatt... Kommer vara sten död men men bara kämpa på och tänka på pengarna. Idag jobba jag i alla fall enda till 4a och mammsen kom opch bjöd mig på fika och höll mig sällskap sista tiden sedan blev de att få dra de där jävla stämpelkortet exakt 16:00 sen var man fri! Haha känns lika skönt varje gång att få stämpla ut. Efter de åkte vi till Media market och jag köpte 3 härliga movies så om jag är stendöd på sönda blir de filmdag! Aja nu ska jag nog ta en powernap i solen sedan blire hemmagjord pizza sen umgås med jessica o tagga till imorn! Första helgen utan alkohol på hela sommarlovet, duktig man är :)


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0