Back again

Då ska man tillbaka till skolan nu då, sista året vilket känns underbaaaart! Underbart underbart underbart men jag själv känner mig inte så underbar. Ångesten inom mig bara växer och växer om vad som är rätt och fel om allting. Just nu är jag riktigt vilsen men jag ska försöka att välja vad som egentligen verkligen är rätt för mig. Jag måste helt enkelt sätta mig och fundera, ta mig tid och tänka igenom allt om vad jag egentligen vill och vilka för/nackdelar det finns med alla mina val jag gör. Hmm...
Aja jag har i alla fall fixat färdigt mig nu och sitter och väntar på klockan så den ska bli ca 12:10 så jag kan gå ut till bussen sedan blir de skolan 13:00.. usch jag vill inte!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0