Bio med Brudsen

hade huvudvärk när jag vakna vilket var vid tiotiden som vanligt så jag gick upp och åt frulle sedan blev det att krypa ner i sängen igen och sova i nån timme till. Riktigt skönt de så nu känns de lite bättre men känner mig rätt seg och så är jag riktigt sur nu också för min digitalkamera är troligen sönder på riktigt nu. Den funka tidigare idag men nu när jag slog på den är det bara alldeles suddigt. Igår var halva svart o halva vanligt och idag bara suddigt. Helt skum och riktigt sur blir man! Får lämna in den o se om de finns någon garantikvar annars får de bli att köpa en ny trots att jag knappt haft den här så länge. Sur man blir, den jag hade först var den bästa jag nånsin haft och höll i 3 år så kommer den här. Nejnej gamalt är alltid bättre kvalite! Aja, har i alla fall bakat sockerkaka till mamma och pappa och så slngde jag även ihop några egna "som syltgrottor fast med hemmagjordkolasås o serveras med vaniljvisp o marenger" till mig nu efter att ha lunchat. Underbart gott och ska göras om!
Nu blir det att ta de lungt sedan ikväll kommer pappsen då blire pizza sedan bio med brudsen!
Den verkar extremt rolig så jag hoppas att den är de också:)



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0