Choooooklad!http://publishme.se/935551/entries/article/91238676/



Första skoldagen funka väl eftersom vi bara samlades, fick lite information sen sluta. 1 bussen dit o 2 bussen hem, så borde dagarna vara! Aja, hemma blev det att mumsa i sig de sista nöthjärtat ur frysen så nu får man be syrran köpa nya på coop haha. Sedan blev det att sola, sola o sola som jag gjort hela eftermiddan eftersom jag är för lat och irriterad för att hitta på något annat. Upptäckt en idiot som jag egentligen borde radera helt ur huvet. Får se hur det går men nej nu ska det gå brA! Har ingen lust att vara såhär arg och sur, grinig mot mamma och annat men en sak är bra, det är alltid choklad som "botar" min depphet så idag blire en riktig chokladdag! Just nu sitter jag o mumsar i mig en snickerglass o snart blire att steka pannkizar o ikväll fåre väl bli en mys o deppkväll i sängen med min nyinköpta 200g marabou digestive för humöret blir faktiskt bättre utav choklad.
Senare ska man även palra sig vidare till köket och steka o käka pannkizar sedan blire att deja sängen o kika simpson/familyguy o moffa min marabou :)


I was flying
Now I'm crashing

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0