Crazy crazy crazy

Steeendödbrud!
Det sluta som sagt med att jag åkte iväg till hallsta på lite "ute fest" vid gästhamnen. Träffa på nytt trevligt folk o även dom gamla vanliga och kvällen blev rätt så kul men vid halv 1 tiden börja de bli rätt så kallt så efter många om och med gick jag, Mathilda o några till hem till Mathilda o var i hennes husvagn o sov där. Minns inte så mycket men jag vet att jag skulle hoppabock över några pelare o trilla framlänges o slog i skallen i den andra pelaren o knäna var tydligen uppskrapade. Duktigt!  Men men roligt vare i alla fall men idag känns det inte lika roligt. Skulle egentligen ta halv 1 bussen direkt in till stan men jag tar halv 3 iställe så jag kan fixa till mig, äta lunch  o ta en dusch efter de åker jag till mammas jobb. Aja, ikväll blire troligen o parta på igen så bara ta en stänkare o tagga till!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0